16/12 - 09

Snö snö snö snö snö!

Både kul och trist.. Blir kallare nu och det blåser som fan "/
Har precis gjort klart min Älsklings present! (gjorde det sista hemma).

Min kära vän Julia bråkar med sin kille, och det är typ samma problem som jag och Felicia har, förutom att dom FÅR träffas. Men det är tråkigt, och jag suger på att "cheera" upp Julia.. :( Ska försöka få henne glad.. Samtidigt som jag måste försöka få Älskling glad, eftersom hon är sur på mig. Och sen måste jag samtidigt bråka med mamma och pappa, och fixa mat till min bror som är handikappad-.- Nej det är han inte, men han är så jävla lat. och 20 år är han också. Och då ska jag som är 15 år fixa mat åt honom. Snacka om att inte klara sig när han flyttar hemifrån?!
Så det är mkt för mig, snart bryter jag ihop igen :) Men vad gör det?

"Man ska inte bära mer än vad man orkar själv."




Nu ska jag dra och handla Mc Donalds. Orkar inte laga ngn mat.. drar till donken ist! :)
Kanske skriver ngt mer senare ikväll..

Puss, Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0