5/12 - 09

Hej alla kissemissar!!!

1. Jag och Felicia är fortf ihop. Vi försöker lösa det här så kmr kunna få träffas igen. Kämpar som fan!
2. Har inte glömt att blogga. Har bara inte orkat!
3. Ska försöka blogga mer och mer nu för tiden.. får se hur det går :)

Iaf.. Konfan går bra :) Har fått massa nya vänner :D Elin och Linnea är jag mest med. Sen är jag mycket med Carl-Johan och Alexander också :) Konfan får mig att må bra, det är bra!
För jag måste försöka må så bra som möjligt. För då kan jag kämpa hårdare för Felicia<3

Vad mer kan jag säga?

Jo.. Snart jul fan!! :D Fast jag tror julen inte kmr vara så kul.. Pappa och Mamma frågade vad jag önskade mig i Julklapp. Då skrev jag Felicia stort på en lapp. Fan vad jag saknar dig<3

Iaf.. Jag ska försöka blogga mer om mina dagar :) Hörs senare! Nu ska jag åka till famror och farfar typ..

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0