9 December



Dagarna går verkligen upp och ner!
Får hjälp av en kille på internet, som kan säga rätt saker. Bättre än psykolog fan!
Men iaf. Annars är det vell ganska bra. Har kommit närme Julia (I vänskap,). Det glädjer mig, för hon får mig att må lite bättre, och jag behöver må så bra som möjligt för att klara mig.
Försöker alltid hitta en utväg ut ur dimman som jag har tappat bort mig i. Försöker se ljuset i allt, Jag försöker.
Jag är inte en sån som ger upp. Jag tänker ge allt. och jag tänker försöka och jag kmr klara det här. Man måste vilja. Finns det vilja, finns det hopp. Om det finns hopp, går allting mycket bättre.
Det där kändes bra :)

Jag och Felicia blev 10 Månader i Måndags<3 Älskar dej<3
Vi har det inte lätt. Det är inte ngn dans på rosor. Det är hoppandes mellan en Ravin. Inte lätt, svårt. Men vi kämpar, vi försöker.
Det kommer gå bra, man ska vara positiv! Måste ta det som det kommer, och göra det bästa av det.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Får se om jag skriver ngt imorn. Funderar på att ha med en bild i varje inlägg i fortsättningen, eller iaf ibland.. Lite mer Inlevelse och det blir inte så tråkigt, med bild är det mer roligt och man kan se på bilderna hur jag mår! Om jag är glad, ledsen, sur eller känslosam elelr vad som helst :)!

Godnatt så länge,
Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan, va tufft ni verkar haa det:-(

2009-12-11 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0