?

Jag förstår inte. Jag fattar inte.
Hur fan kunde det hända? Hur kunde det gå så här långt?
Jag vill inte, jag orkar inte. Varför? Kan någon säga varför?
- Jag sårar dig hellre räjält än flera små gånger.
Jag vill inte förlora dig. Nej, Aldrig förlora dig.
I don't belive this. Det är inte riktigt. Det här är en dröm. Väck mig. Jag klarar inte det här.
Och du säger att jag är fri nu. Vad är du då. Det är du som är den som hånglar runt.
Jag väntar 3 år. Sen drar vi. Om inte du har strulat runt. Då tänker jag inte följa med dig.
Vi får se hur det blir. Seriöst. HOppas du kan kontrollera dig själv att strula och knulla runt. Till skillnad från mig så kan jag kontrollera det.

Det tog slut idag. På riktigt.
Vem sa att julen skulle suga igår? JO, JAG!
Jag sa att mitt år inte kmr sluta så jävla bra i år, på ny års afton. och walla, jag är synskt. Mitt år kommer sluta hemskt.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0