hejhej!

Ja, hej...!

Jag tänkte berätta en sak för er.. (som läser)
Min flickvän ska träffa en kille som heter M, orkar inte skriva namn.., och N. Två killar som hon säger hjälper henne med henne problem, som kan säga rätt saker osv. Visst, jag försöker lita på henne. Men nu när hon säger att hon ska träffa A också? Som är en annan kille, för det va länge sen sist.. man ba, vafan.. vill du verkligen göra allt sämre hela tiden? Vårat förhållande är en skör tråd som snart brister. Sårar mig så jävla mycket. Och jag tänker inte skylla allt på henne, för ja.. visst, jag har inte helelr varit perfekt direkt, rent ut sagt, hemsk. Men jag kämpar, men hon ser det inte.

iaf. Det snöade som fan idag.. och det var halt som ini helvette. Såklart tog jag moppen xD Kunde inte låta bli (A)


Snygg uppfart till huset? Jag vet! Fan vad jag spann -.- xD





Iaf :) Nu ska jag.. har ingen aning.. får se om jag bloggar ikväll eller ngt, men tills nästa gång;
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0