Jag kom hem!

Hej

Jag kom hem :o

Bussen stog vid varje hållplats i typ 5 min kändes det som, för att det kom bilar hela tiden, och bussen spann som fan så det tog typ en halv-timme till att komma hem från mamma till pappa. -.-
Och sen när jag kmr av bussen så ska jag pulsa hem och det är typ 50-60 cm snö. Men tack vare mina kära Converse så kom det inte in ngn snö i skorna :)
Och sen när jag kmr till huset så har inte pappap plogat gången till huset -.-' Så jag det hoppar 1 meter med varje fot :O. Men iaf.. jag ska snart ut och skotta bort det.. typ över 60 cm :O
Fan vad mycket snö.
Och det Tragiska är att all snö ska regna bort under julafton har dom snackat om :(!
Hoppas det är gissningar.
Men iaf, orkar inte skriva mer.

eller jo, en sak till..
Den här jävla datorn jag sitter på nu har ngt fel på fucking programvaran?! Så jag kan inte stoppa in USB:n i datorn. Man ba: BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!! GAAH!
Så det blir inga bilder från Balkongen idag.. Ska be mamma skicka dom till min mail från hennes dator..

Vi hörs kanske senare idag, annars imorn kanske :)
Peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0