Sista dagen i skolan

hej!!
Sista dagen i skolan är över! Så jävla soft asså.. Nu är det bara vslutning imorn i typ 1 timme!
Det snöar som om gud har fått en pinne i röven, fan vad det snöar!
Bussar hit och dit är inställda men som tur är så va inte mina bussar som jag tog inställda (Y).

Sitter och dricker honungsvatten just nu.. Hoppas någon vill vara med mig på lovet, annars kmr jag vara helt ensam.. -.-'

Ska träffa Albin för första gången (Y) han kmr till Stockholm ngn gång under lovet :D Ska hitta på ngt med honom :)

Sen ska jag ha en glöggfest, som jag inte bjudit så många till, men.. "Få, men bra". Julia och Emil kmr<3 Sen kommer massa av min brors kompisar och kanske ngn av mammas kompisar. Men det kmr bli fett najs!
Annars.. så kmr ingenting hända -.- Eftersom jag inte får vara med älskling :'( så kmr jag inte ha så mkt att göra direkt.. ska försöka va med Julia mkt, elelr Emil, elelr ngn av Killarna (Daniel, Oscar, Micke, Marcus) :) Vi får se!

Men nu orkar jag inte skriva mer.. ska slappa lite nu, bara chilla!
Vi hörs kanske ikväll annars senare!

Puss och kram /Johan


HAHAHAHAHAA, BIILDEN<3
Det är min lärares Rumpa xD Han putar som fan med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0