Söndag :D

Hej :)

Yeees, idag är det söndag. Fyfan va skönt att man inte ska till skolan imorn!

jag bli typ halv-sur på alla som säger nu att det är så himla skönt med jullov, jag menar.. hur fan vet dom att det är skönt med jullov? Det är bara en helg. Det är förns imorn (Måndag som man märker att det är skönt med jullov för att om det fortf var skola skulle vi vara lediga nu ändå.. och imorn till skolan.
Jag suger på att förklara, men jag hoppas ni fattar xD
Min point med det är att ingen vet att det är skönt med Jullov förns imorn. Förutom dom som slutade på Torsdag elelr tidigare. Men jag slutade på Fredag. Så alla i min skola ska hålla käften om att det är skönt med Jullov!

Igår var jag på ungdomskvällen i Olaus Petri :) Det va fett najs =) Massa roliga folk där!
Sen när jag kom hem blev jag värsta yr :O! Somnade runt 01.20 eller så. Och vaknade typ 09.20. så jag sov exakt 8 Timmar. och igår kväll somnade jag runt halv 3, och vaknade halv 11. Exakt 8 timmar där med. jag verkar ha någon funktion i hjärnan som gör att jag vaknar när jag sovit exakt 8 timmar. Jag kan fan inte sova längre -.-'. Men det som är bra med det är att jag inte är super trött efter :D

Imorse tog jag lite kort på balkongen, laddar upp ett foto senare.. just nu ska jag åka hem till pappa (är hos mamma just nu). Men jag bloggar mer där :) Pusshej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0