Helgen !

Heeej :D

Helgen har varit najs, hela fredag kväll stog jag och min kompis Daniel och sålde våra bakverk.. Såldes asbra, speciellt min Citron/Lime paj som jag gjorde.. den såldes slut direkt..typ.. men iaf, så kom vi hem runt 2.00 typ. Daniel skulle sova här så vi flummade lite och så gick vi och la oss runt 4.00 tiden eller runt halv 5 :P Och sen på lördagen gick vi upp kl 09.00 och åt frukost.. Sen tog vi 4:an och köpte frallor och en gurka som vi gjorde i ordning för lördag kvällen.
Sen drog vi ner till Musikmuseet runt kl halv 2 och så stog vi där till 4. Vi känade lite pengar på det, men vi sålde inga av våra bakverk. Så vi kom hem runt 5 tiden och sen åkte vi tillbaka dit till kl 7 och sålde vidare av våra bakverk hela kvällen till halv 1 :)
När vi drog ner till musikmuseet lördag kväll hade vi totalt i vårat skrin 1877kr. och när vi va klara för kvällen räknade vi 500 lappar och 100 lappar. och det blev totalt runt 4200~kr. Och sen har vi alla 20-, 50-lappar och sen alla mynt också.. så kanske plus 1000.. och sen har vi ytterliggare 1000 kr.. så vi kanske kommer få runt 2000 kr var :D Sen åkte jag hem och Daniel åkte hem till sig..

Sen idag så gick jag upp vid 10.00 och duschade och så.. och sen åkte jag till Midsommarkransen och gick på en pub som hette "The Swan".
Där va hela AIK gänget och så.. fett mys, med Älskling och många fler.. Och Justin Timberlake typ xD Ne, men det va en kille som va as-schysst som såg ut som honom :P
iaf.. så vi såg matchen på en storbilds-skärm.. as najs :D och Fan va skönt att vi vann! 2-1 mot IFK SUCKERS!!!!!!!
AIK AIK AIK AIK AIK AIK AIK !!!!! VI VANN SERIEN OCH BAJEN ÅKTE UT BAJEN ÅKTE UT BAJEN ÅKTE UT!!

Sen drog jag hem och tråkade.

Imorn drar jag till pappa :) Ska kela lite med moppen.. haha, ne skoja lite :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0