Kontakt kväll

Hej!!

Idag efter skolan hade vi (alla 9:or) kontakt kväll.. då man typ pratar med lärare och sånt.. Det gick sådär.. ganska onödigt.. för vi hann aldrig göra, för vi fick min första tid kl 20.00 -.- och vi pallade inte vänta, så vi ska typ maila honom.. (min lärare asså)
Men det va inte onödigt, för jag fick vara massa me Julia, Kalle, Melli, Carro :)
Skoj skoj!

"Silence is your best friend. It'll never betray you"


Är själv hemma -.- Fett tråk.. men ändå skönt, men ändå tråk =(
Aja.. ska sova nu.. ska iaf försöka sova! Har Kemi prov imorn :( Hoppas på g!
Btw, fick tillbaka ngt matteprov förut.. och max poäng va 40. Jag fick 32 :) Jag blev nöjd! VG fan

Nattinatti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0