Regn, Regn och Regn

Jaa, USCH! Vilket väääder! :(
Åkte till Farmor och Farfar idag till middag, det va typ redan kolsvart ute när jag åkte hemifrån..
men mörket bekymrar mig inte så mkt..
Det va mer att det regnade som ett as som bekymrade mig.
Mitt visir på min hjälp är typ lite gamalt, så det va lite smutsigt, och det vägrar att gå bort. Har tvättat flera gånger- ingen skilnad.
Iaf.. Så jag måste ha visiret helt uppe.. Dels för att det immar igen också..
Så när jag kmr till Farmor och Farfar har jag typ vatten upp i näsan, och typ i mussen och typ hela luggen är dy-blöt.. Man ba.. kul -.-'
Men men..
Sen när jag åkte hem igen runt halv 9 så regnade det mindre, men fortf jobbigt!

Nog om mina problem!

Nu sitter jag här och gör inte så mkt, ska plugga lite SO. Har prov på Måndag "/

Har fortf ont i armen från sprutan >.<
Vafan, nu blev det ett till problem xD
Aja!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0