Tjeennna!

Hej hej!

Dagen va okej.. Hämtade ljus efter skolan som alla i klassen skulle sälja under helgen och så för att samla in pengar till klasskassan.. MMM, men iaf.. Det va iaf kule att hämta ljusen, för jag gick med Oscar, Daniel och Micke :)

Sen när vi va påväg hem så sa pappa att min moppe va hemma, klas servad och tvättad! Naaajs :)
Så jag och oscar drog hem till mig och sen tog jag moppen till Oscar och där tog han sin moppe och sen åkte vi runt och sålde ljus :) Det gick vell ganska bra :)

Sålde 7 st ljuspacket med 6 långa ljus i varje packet. Vi fick 10 packet var.. så jag och oscar ska åka ut imorn och sälja vidare :) Hoppas det går najs imorn iaf.. Dom kostar 75 kr styck! Jag skulle cägrat att köpa xD

nu har den gått runt 34 mil :)

Peace Out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0