Tort

Hejsan!

Det har varit ganska tort senaste dagarna :(
Har inte orkat göra så mkt.. Hade ett SO-prov i Ekonomi i Måndags som gick jättebra, mycket bättre än vad jag trott!
Felicia och Jag har det sådär, vi är iaf på bättringsvägen, det glädjer mig verkligen. Jag ska åka till henne imorn, så vi ska ha det mysigt, hon ska även få en present, eller.. en gåva ifrån mig :)
Vi ska mÖblera också, i vardagsrumet hos henne :)

Humm.. Idag va jag ledig ifrån skolan, för jag va där med Felicia och Linn på gymnasiemässan i Älvsjö, det va najs.. fick massa saker att titta igenom, vill gå Estet Musik för dom som inte vet.
Fryshuset verkade asgrymt, eller hässelby.. fast det e lite långt "/ men ändå.. det verkade verkligen asnajs.

Men men.. nu ska jag sova, måste vila lite så man orkar vara vaken imorgon.

Take care.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0