10/10 - 2009

Hej hej :)

Idag så monterade vi klar min moppe och så, så jag har kört typ för det mesta idag.. Fast nackdelen med att köra i den här tiden länge är att man blir ISKALL om fingrarna!!! Och sen när man värmer som så svider och typ gör det skitont! Så vi åkte till ica, stoppade händerna i "kycklingkylen" som jag kallar det.. men det som hållre kycklingarna varma.. Värme händerna och åkte vidare :)
Har även hunnit träffa Micke och Daniel lite granna :) Men va mest med Marcus och Oscar =) Eftersom dom har moppar. Och nu, jag :D
Så vi åkte iväg typ några kilometer och åkte en skitmysig väg :D
Har iaf hunnit åka 1,7 Mil >.<
Får bara åka i 25 km/h för att jag måste köra in det och så.. så det är segt som fan!

Imorn blire att åka tror jag :) Ska kanske fixa och städa och så, för faster och farmor och farfar kommer och ska äta middag.. När jag säger faster menar jag (Faster, Hennes man Kristian som vi kallar Stampe, Kusin Anton, Kusin Johanna och Kusin Tobias).
Så det blir mycket folk.. Dom vill ju se min moppe >.<

Men jag hoppas det går fort att köra in den :)
Jag kanske lägger upp ngn bild på den sen ngn gång :)

Nu ska jag isäng, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0