15/10 - 2009

Hej!

Idag va det i skolan som vanligt, mår lite bättre idag.. men ibland är jag fortf nere, mer eller mindre.
Iaf, efter skolan (15.00) Så åkte jag och oscar ut och åkte till typ 17.00. Men jag får bara köra 25 km/h -.- Måste ju köra in :(
Iaf.. När jag strartade imore så hade jag kört 6,7 mil. Nu när jag kom hem ikväll och så hade jag kört 11,6 mil :D Så jag närmar mig.. Hoppas det inte blir för kallt eller för halkigt så jag inte kan köra, för jag vill helst komma upp i 30 mil innan det är för sent för Vintern. Imorn ska jag köra lite och jag satsar på att komma upp i 15 mil.. Men vi får se hur det går :P

Imorn ska vi till någon Tingsrätt med So:n.. Jippi! NOT*
Så jag börjar 07.50 egentligen.. Och sen har jag en skriftlig uppgift i Tyskan också :(

Men men.. Nu ska jag typ sova, Skulle bara sammanfatta min dag :)

Godnatt sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0