20/10 - 2009

Hejsan!♥

Min dag har varit sådär, åkte tog moppen till skolan och sen burna jag runt i Kyrkbyn en liten stund och sen hem för att plugga som satan!!!
Har iaf åkt drygt 18 mil nu :)

Ja, Jag mår dåligt över det. Ja, Jag vill inte längre. Ja, Jag vill ha ett slut på det.

Jag pratade med mamma idag också, jag kunde vara med tjejerna på fredag, jag missar inte Linns fest. Jag missar inte möjligheten att träffa Felicia, och Tjejerna förståss. Jag saknar er.

Men en sak förstår jag inte, Vad menar du med "No you don't" ??

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn!
Imorn har jag 2 prov, 2 Redovisningar, 1 Stort Läxförhör. KUL DAG?!
Prov i : Tyska och Matte
Redovisning i : Svenska och Engelska
Läxförhören i : SO

Önska mig lycka till? (A)
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0