29/10 - 2009

Tjena tjena!


Mitt öga svullnade ju upp som fan på söndagkvällen....
Såhär såg det ut :/


Euughwhhh, jag vet :P

Men såhär blev mitt hår iaf, på Måndagen asså :)


Så, som sagt.. Ska göra lite mer tror jag, eftersom det inte syns så mkt :)

Och min kära tumme... R.I.P


Haha, Aja.. Det är inte så farligt längre iaf :)

Sen bakade jag i Onsdags också :)


Som ni ser är jag ganska bra på att fota, eller jag tycker det iaf :) Jag Älskar att fota :D

Iaf, Just nu sitter här.. fixar lite med mobilen, tar bort onödiga saker.. typ låtar som jag inte lyssnar på.. och bilder jag inte behöver på mobil som jag har lagt över till datorn.. och massa sånt skräp :P Så jag får lite mer utrymme till ny musik :)
Har bakat också ikväll, 2 st Lime/Citron pajer
Min moppe har nu gått 24 mil. Snart service :D


Jag saknar min Älskling : ( <3

Ska typ chilla lite nu.. ta det lite lugnt och dricka lite te.. och sen sova.. ska nog gå och sova ganska tidigt.. vet inte.. Men vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0