<3333

Naaawieeee! <3
Felicia la upp på bdb :


"
AMAJGAD!
Jag Älskar Dig så jävla mycket! Vill bara SKRIKA ut det till alla i hela världen!
Vill ha dig dygnet runt! Jag är verkligen KÄR i dig! Har Aldrig känt såhär för någon! Skulle gå genom Eld&Vatten för dig! Allt för dig bby! <3
Kan verkligen inte beskriva min kärlek bättre!
Du kommer fan få mig att FAILA på prov! Tänker på dig 99.9% av tiden jag är vaken och drömmer troligtvis om dig hela tiden!

Behövde bara få ur det ur mig!
Du vet vem du är HOPPAS JAG!
JAG ÄLSKAR DIG FETT MYCKET! FINNS INGEN FINARE ÄN DU!
DU OCH JAG FÖRALLTID!
"

Naaaa <33 Det fick med att le, nästan gråta! Men jag klarade mig
Och sen så ringde jag för att säga godnatt nyss, och då sa hon "jag älskar dig med" när jag sa det!!!!! <333

Jag vet inte, men antingen är hon på bättre humör nuförtiden eller så har hon klarat av att säga att hon älskar mig :)

Godnatt alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0