Fredag!

Hej alla läsare!

Idag var det fett tråkigt typ... Min SO-lärare drog med oss på en Tingsrätt. -.-
och det va ju såklart jättekul!!!! :D:D:D:D
NOT* Vi fick höra på när dopm redde ut ett "brott" när det var några som klottrade på mindre en en halv kvadratmeter BAKOM en informations skyllt.. Asså, där man kan gå emellan, på tunnelbaneperrongen.. Man ba.. Seriöst, gör ngt bättre!
Men iaf... Jag skulle åka moppe långt efter skolan.. men det blev inte så :( Det regnade för mkt och sen va jag trött, och då är det lite mindre smart att åka.
Vill hinna upp till 30 mil innan vintern "/ Hoppas :)

Sen kom jag hem och gjorde inte så mycket.. Vi lagar i orning mat och så till imorn när min bror ska ha fest.. Ska komma typ 23 st.. :O Så, det är full rulle här.. Imorn får jag åka iväg och vara med Tjejerna <3 Längtar, det va länge sen! Men sen måste jag tillbaka efter 2-3 timmar :(

Nu ska jag vika servetter! Och sen dricka kaffe..
Hejdå och Godnatt och vi Hörs imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0