Heeej!

Hejsan alla läsare!

Idag har min dag varit ganska okej, började dåligt, men den blev lite bättre till slutet.. iaf, pratade med Felicia påvägen hem, och när vi skulle lägga på sa jag hejdå, och hon stoppade mig genom att säga "hurru hurru!!".. Jag ba, Vaa?. Hon svarade, Jag Älskar Dig

<3333

Det värmde mig, för jag trodde jag inte skulle höra det på väldigt länge, för jag är inte alltid den bästa pojkvännen i världen..

Iaf, Jag gjorde min mat idag.. jag sa åt chefen att han skulle göra en LCHF åt mig.. han ba "kom och gör den själv".. inte på ett kaxigt sätt utan snällt.. jag baaaa, aa visst?
Men iaf.. den blev jättegod :) Det va omelette med räk och dill majonäs. Låter inte så gott.. men det va det!

Nu ska jag installera Media Go, till min mobil... måste säga att det äger! Gå in på Sony ericssons hemsida och sök på Media Go, och välj vilken mobil du har. Det programmet äger :)
Man kan se vad man har för musik på datorn och bilder och allt.. och när man kopplar in mobilen ser man vilka man har i mobilen och vilka man inte har i mobilen. :)

Vi ses! Om du behöver ngn själv med programmet kan du adda : [email protected] och fråga lite saker om du vill...


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0