Hej!

Har inte hunnit blogga så mycket senaste tiden :(

Det har hänt för mycket..
En sak har hänt igen, det var andra gången, och personen sa att det inte skulle hända igen efter första gången, och nu säger den att det inte kmr hända igen, igen. Så jag vet inte vad jag ska tro. Helt hopplöst!

Har brytit ihop i skolan flera gånger och allt är typ verkligen skit. Jag pluggade INGENTING på mitt Tyskaprov jag hade idag, men det gick ändå bra, hoppas på ett G. Och sen fick jag panik skriva igår kväll om min Prao. Jag skrev 5 Sidor totalt. Hoppas på bättre betyg där, jag menar.. Svenska är viktigare än Tyska.

Vad kan jag mer berätta?
Min bror fyller år idag.. Han fyller 20, grattis till honom.

Jo! Jag slog in i en vägg i skolan.. och när jag va nära väggen såg jag att det satt en spik där.. och jag han inte hindra slaget, så jag vek handen. Min överhand blev ett stort jack i, blöddde som fan. är helt öm där!

Bla bla, mitt liv suger.. jag vet.
Nu ska jag, göra ingenting.. Kanske dricker te. jag dricker te när jag har tråkigt, och för att dt är gott.. Så det är därför jag kallas Teemannen..

hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0