Helllooouuuuu!!! :)

Tjena dudes :)

Oj.. Jag har visst inte hunnit blogga så mkt :/
Har knappt suttit vid datorn någonting.. Men jag kan berätta lite saker iaf..

Fredagen -
Fredagen var askul :) Det va fest hos Linn. Jag kan erkänna att det blev lite kaos.. men det gick över ganska fort. Hade med mig lite av mammas vin.. som hon kom på >.<.. Så det är massa problem enligt henne.. men vadå, jag fördstår inte vad som är sååå problemigt med det.. Man måste ju göra det någon gång, och det var inte så mycket. Men men.. Jag hade kul iaf. Kanske drack lite för mycket.. Men jag var inte helt borta. Massa Mys iaf :)
Med Linn, Felicia, Johanna, Janica, Henke, Ricky, Danne, Frida och Emma.
Sen kom det några till men.. alla som jag skrev va med mest.. Förutom Danne som drog sen, och sen Ricky som drog innan vi skulle sova.. Alla som stod där sov iaf över, förutom Danne.

Lördagen -
På Lördagen vaknade vi alla och gjorde i ordning oss :) Och sen åkte jag och Felicia/Älskling hem till henne och gjorde i ordning oss och så, för att Jag, Älskling och hennes mamma skulle åka in till stan och gå ett fackeltåg, för att stötta någon nära som hade dött. Sen så skulle jag till Globen där jag mötte Mamma och Marcus och så såg vi på Walking with Dinasaures. Gratis Biljetter (A). Det va ganska kul

Söndagen -
Efter lite tjat på mamma på lördagen så fick jag henne tillslut att låta mig åka till Älskling. Så jag åkte från mig kl 12.00 och kom till Felicia runt kvart i 2 tiden :)
Vi gjorde inte så mycket.. men på kvällen höll jag på att dööööööööö!!!!!! Mitt öga svullnade upp som en jävla blåsa :O Jag va fett rädd! xD
Men den sprack sen.. men ändå, fett läskigt..

Måndagen -
Vaknade hos Älskling och duschade och lite så :) Sen så kom det 2 st sotare som skulle sota vedspisarna hos dom, och medan dom gjorde det åkte jag, älskling och hennes mamma till nynäs och köpte en CD. För Älskling fick en rabatt grej, eller ngt sånt :) Så hon köpte ett band som hette Crackers. Dom va fett bra :)
Efter det så fick vi skjuts hem till Johanna. För hon skulle blondera håret :) Och sen blev det lite blondering kvar, så vi gjorde en slinga i mitt hår för att testa. Så vi gjorde en slinga vid min lugg :) Det blev fdett bra :) Så jag kanske ska göra mera slingor i luggen :) Bilder kmr <3
Sen så åkte vi hem och gjorde lite mysigt och så för att vi skulle titta film :) Vi tittade på Upp. Den va fett bra!!!!! Roligaste va när ungen drogs över glaset!! *asg* XD

Tisdagen -
Vaknade och gjorde i ordning oss :) Sen åkte vi till Älsklings pappa för att hon skulle hämta ngn tröja där. Sen åkte jag hemmåt runt halv 4 tiden. Kom hem vid halv 6 typ, och då åt vi middag och åkte och handlade lite inför Fredagen och Lördagen.. För då ska jag jobba på en klubb.. ska baka och sälja massa saker. Najs! Sen ska jag köpa en väldigt fin sak :))<333

Iaf.. Nu ska jag inte göra så mycket.. Har bakat lite Muffins och så.. Och när jag skulle skala Apelsinskal till mina Muffins så skrapade jag upp tummen på nervägen på rivjärnet.. Asså verkligen hela vägen ner.. Blöder som fan.. Så nu håller jag på och förblöda typ!!! Kanske lägger in ngt bild om ni törs xD

Hmmm..... Jag orkar inte skriva så mkt mer.. Kramis på er som orkade läsa allt :)<33333

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0