Min dag

Jag ville åka till skolan idag med Moppen :( Men Pappa ska bort, och han ville inte att jag skulle va själv -.-.. Så den får stå ensam i garaget :(

men iaf.. har kört 6,7 mil :) Det är bara 93,3 mil kvar innan jag får köra full fart!!!! >,<

Skolan idag va rätt okej, jag lite trött.. eller som fan! Sov bara typ drygt 4 timmar kanske.. vaknade flera gånger och så :(

Jag har Tyskaprov på Onsdag >.< jag HATAR tyska!!!!!!!!! Det suger verkligen..


Just nu sitter jag och dricker Chai latte :) Kanske ska iväg med mamma sen och ta foto på mig till mitt körkort.. kommer få värsta riktiga körkortet!

Aja.. Vi hörs! Kanske skriver lite ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0