Min helg

Hejsan!

Jag ska berätta om min helg :)


Lördag-  vaknade vid 9 snåret och åkte iväg till Skärholmen för att köpa present till Linn med Felicia, Emma, Janica och Johanna, det gick bra :) (Påvägen dit blödde jag näsblod IGEN! Jag tror jag måste bränna näsan elelr ngt..)
Och sen efter det så var det hem igen och fixa i årdning för min brors fest..
Iaf, Den första som kom var Linnea, Hon var ganska blyg tyckte jag i början, men när man lärde känna henne va hon GROOOOOOOVT snäll! <3 Fett trevligt! Det var nog den en av de konstigaste helgerna, en underbar helg <3
Iaf, sen dom jag tyckte bäst om var Linnea, Alexia, Emma, Joakim och Jim. Sköna typer :) Snälla, trevliga, underbara.. Jag har fått ett KK också :) (KRAM KOMPIS) Hade fett kul åt det xD

Iaf... Och sen idag så vaknade jag och Linnea vid typ 9 snåret och gick upp då, för jag skulle iväg kl 10 till min konfa -.- Hade hellre velat sova ut, fett mys! Men aaah, sen va det hem och bära lite saker med morbror.. fett tungt

Nu ska jag snart äta

BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0