Sista dagen på Praon

Jaaaa, det va sista dagen idag :(
Jag kmr sakna det Fett mycket! Dom är så grymmt snälla där!
Min Handledare sa att jag och flickvännen fick komma och äta gratis middag där om vi ville någon gång :)<3
Jag sa att han kunde ringa om han ville ha hjälp eller något, Han har mitt nr, så han ringer bara om han behöver hjälp :)
Det va bekvämt att vara med dom :)

Sen när jag kom hem så typ han jag gå 10 meter innan jag däckade i soffan xD
Och sen vaknar jag och ser att det står ett stort jävla packet i hallen, det va min moppe! :D

Snart ska vi montera ihop den, och sen kan jag köra, den är försäkrad och massa sånnt :D Men asså.. Vi behöver ju Bensin också >.<

Aja, Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0