USCH

Hejhej!

Jaa! Usch, Verkligen!
Iaf.. Jag gick upp runt 9 tiden och så, sen åkte jag iväg med moppen och bestämmde mig för att åka till min farmor och farfar som bor i Upplands Värby. Så sagt som gjort, så åkte jag dit, tog drygt 40 min. Och så åt jag Lunch där, och fikade :)
Sen åkte jag runt 3 tiden till min Faster, och det tog drygt 30 min från min farmor och farfar. Och där bakade jag och faster till i helgen när jag ska sälja.. Och sen åkte jag hem igen vid halv 8 snåret.. och det tog kanske 20 min hem :P
Så har åkt en hel del asså!
Jag tror moppen står på runt 22 mil. Så snart dags för service = snart får jag åka 35 km/h :D

Iaf.. Den delen där jag uttrycker mig USCH, va när Felicia inte hörde av sig, och glömde säga till mig att hon inte hade med sig mobilen.. Det var över 1 timma, kanske 1 ½ till och med.. Jag satt och skakade, jag va skitpanik slagen.. asså, fyfan.. Hoppas det va en one-time feeling! Inte mysigt.. Dessutom va jag själv hemma.. Men när jag satt och va helt jävla panikslagen så drack jag jätte mkt vatten. Tänkte att det är bra om man är ledsen och man svettas.. jag ville inte ha vätskebrist direkt.. Så jag tyckte det va smart iaf.. Sen lite senare åt jag Chips för att få lite salt i mig :)

Iaf.. Snart ska Älskling ringa.. och sen ska jag typ sova..

Jag är ensam hemma :( Visst, skönt kan alla tycka.. men det är skönt till viss del, men det är ju lite tomt :(

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0