10 April 2010

Tja tja!!
Har nyss kommit hem från en klippning hos frissan. Kort o bra blev d, lägger upp något foto senare kanske (;

Fick en kommentar idag att jag var jätte-gay
Alltså.. Den personen känner mig inte tillräckligt bra för att kunna säga något sådant.
Men, är jag gay för att jag vågar stå för det jag tycker och att jag vågar stå för att jag bryr mig om dom jag älskar?
Alla killar ska ha den där "tuffa" I-dont-give-a-fuck attityden, är man cool och straight då?
Tycker det är konstigt att en random person (som faktist vågar skriva sitt namn - Mikaela) skriver att jag är jätte-gay. Ta reda på mer information om mig om du ska skriva ngt sånt, för jag är verkligen inte gay!

Snart ska jag äta lunch och sen iväg till kyrkan - Konfirmations repa.
Skriver senare :) Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du är inte gay? :O

inte för att jag precis känner dig, men.. jag tycker inte det? ja, om du bryr dig om vad jag tycker.. x]

2010-04-10 @ 23:34:58
Postat av: Johan Schumann

du sa ju att jag va jättegay? o: Vem är du då? ^^

2010-04-11 @ 16:52:26
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG sa inte det? xD >.<''

2010-04-11 @ 19:52:00
Postat av: Johan Schumann

Men vem är "JAG" då? :D

2010-04-11 @ 23:07:37
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

höhö, dedu (a' ;>

2010-04-12 @ 13:30:06
Postat av: Johan Schumann

:o



Okay "/

2010-04-12 @ 13:35:50
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0