11 April 2010 Konfirmation

Hej!

Idag var min Konfirmationsdag, Det började med halv 10 i kyrkan, och sedan var det hela gudstjänsten. Allt gick superbra! Annah och Carin kom under kyrkan men var tvugna att dra till tåget mot Örebro :(
Sen bar det av hem och jag hade min lilla mottagning.
Agnes, Emma, Louise, Julia, Jennifer, Faster, Stampe, Anton, Johanna, Tobias, Mamma, Pappa, Eva, Bo, Gun, Mormor, Bror, Farmor, Farfar var där! Oscar, Micke, Emil, Leo, Dinos, Emma och Kevin kunde tyvärr inte komma :( (och Annah<3)
Jättekul att så många kunde komma och tack för presenterna.
Jag lägger upp några bilder senare när dom kommit in i datorn :)

Och ni som tycker jag är så gay och fag och blahblah,
sluta läs min blogg då, om ni stör er så mke på det..
För jag uppskattar inte sådana kommentarer,
att ni ser mig som att jag är gay och fag


Puss hej så länge!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0