13 April 2010

Hej hoj!
Igår orkade jag inte sätta på datorn, orkade inte röra mig ur soffan. Låg där och va typ halvt död -.^
Så jag skrev tyvärr ingenting på bloggen.

Idag var inte iaf första dagen i skolan, hade studiedag igår, och min dag har varit helt okej! Hade spex-foto idag, vi va huliganer.. Helt ok faktist!
Efter skolan så åkte jag till faster och överraskade dom filurerna, det blev en glad överraskning! Förutom att lilla Tobias är sjuk-feber :(
Sen åkte jag hem och pratade med Annah, hihihi :** <3
Nu ikväll satt jag vid pianot och kom på lite sköna Piano-stycken som jag ska ha med i ngn av mina nya låtar. Lite mer Piano i mina låtar kan ju vara snyggt. Ska testa iaf :)

Nu ska jag fika med Pappa och bror(kanske-hoppashoppas*)
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0