14 April 2010

Hejsan allt folk!
Idag va jag i skolan som vanligt, dagen var trevlig! Har saknat några i klassen extremt under lovet. Så det är mys att få träffa alla och framförallt dom personerna ^^
Efter skolan så åkte jag till min farmor och farfar, överraskade dom. Dom bor i Upplandsväsby så det tar cirka 20 minuter att åka dit. Tvättade rent moppen där också, så nu glääänser den (a' *blingbling*
Stannade även på midddag så jag kom hem runt 20.00~ Då ringsde jag Annah och vi pratade :) Har saknat hennes röst ;$ <3

Imorgon blir det skolan, och senare ska jag in till stan till min kör som börjar 16.30 till 18.00. Efter det ska jag dir. till kyrkan för Åre-återträff med alla från Oscars-Nacka och Saltis. Det ska bli kul att träffa dom igen :)
Får se om jag hinner skriva lite om det när jag kmr hem imorn. Annars skriver jag på Fredag :*

Nu ska jag fika med pappa och min bror! Myyyys (a' Vi hörs, later alligator! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0