19 April 2010

-du är vacker som en regnbåge<3

-du är lika underbar som en stjärnklar natt på sommaren<3

-din röst är en vacker melodi som träffar hjärtat, din närhet får mig att pirra som frittfall<3

-ditt leénde får mina ben att vika sig o din värme ger mig den värme och känsla som varmt te ger mig då den slingrar igenom kroppen (a' <3

Annah, du är så himla rar och fin, saknar dig mer och mer för varje dag! <3

Igår skrev jag klart låten "Unbreakable" som handlar om en underbar vänskap. Har spelat in den idag (:
Den är till dig <3
Puss pårej ;*

Snart blir det Kaffe och Ben&Jerry's för att fira min underbara bror som blev anlitad till ett sommarjobb (: <3
Grattis till dig - puss<3

Vi hörs seeenare!!!! :D<3

Kommentarer
Postat av: jonna

JOAHN is IN LÖÖÖVE !!!

Jag e så jävla glad för din skull vännen! Så glad att jag har dig. Glad att du kommer på min födelsedag. Glad att jag kan/kunde berätta saker för dig. att du förstår. <3

2010-04-19 @ 20:59:03
Postat av: Johan Schumann

Tack Jonna. Detsamma vännen! (: <3

2010-04-19 @ 21:23:20
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: din idol.

AW. du är bäst. <3

2010-04-20 @ 21:32:17
URL: http://ehls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0