20 April 2010

Tisdag! eller? Jo.. Tisdag!
Idag finns det inte så mke att berätta om :P På matten tittade vi lite på Nationella Delprov C som vi ska göra på Fredag, så det va najs. Inte det provet som vi ska göra förståss, utan ett från tidigare år xP
Har pluggat nyss så jag har varit lite duktig (a'
Snart blir det vell kaffe förmodligen, hoppas jag!!! o:
Ska ladda upp några foton, för det har jag hört från folk att jag ska ladda upp mera foton, så ska ladda upp några här (: Enjoy!


En superfin bild på mig och Annah på min Konfirmation $: ♥♥


Min kära bror köpte detta hjärta i en glaskub med en lampa som lyser underifrån i Konfirmationspresent, tyckte den var urgullig och jag tyckte om den jätte mke (': Tack bror! <3


Detta är då mitt artistnamn som jag kom på, inhängnad för evigt, tyckte det lät bra och jag tyckte betydelsen var fin (:


Jaaa, där fick ni några bilder! Hoppas ni ser dom, eftersom jag har fått mycket klagomål att folk inte ser bilderna jag laddar upp. Saken är den att jag inte gör något med bilderna forutom att ladda upp dom på bloggen. Jag är inte världens mest tekniska underbarn, men jag förstår nog att det är ngt som är fel 3:

Love you♥
/Peace

Kommentarer
Postat av: jonna

Provet e imorgon torsdag xD <3

2010-04-21 @ 19:11:16
Postat av: Johan Schumann

aaah jag skrev fel igår men dagens inlägg är mer korrekt :) <3

2010-04-21 @ 22:16:40
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0