22 April 2010

Torsdag, helt okej dag! Skola, sen kör, sen kyrkan, sen hem - te! och nu sova!
Upp imorgon, Teknikprov klockan 8.00~ slutprov, inte kuul! sen Muntliga Tyska Nationella efter det typ :s Sen är resten av dagen chill! Sen efter skolan hem och göra mig i ordning till Restaurang med massa folk för att fira Jonna. Hon vill inte ha ngt i present, och vill ha en låt! Men jag hinner verkligen inte göra en låt till imorgon för plugg och sånt skit, men jag SKA göra en låt till dig!! :) Hellre lite senare men bättre än i tid men dålig o:

Shit, Snart är det bara 1 vecka kvar, 1 liten vecka!!!! hoppas tiden går fort (:


Bilden är väldigt betydande och grymt fin. (Nej , inte jag på bilden)

Ska sova nue, puss godnatt :*


Kommentarer
Postat av: jonna

YEY jag fååår en låt! :) Hehe den bilden fick du av mig xD <3

2010-04-23 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0