24 April 2010

Hejsan!
I Fredags, gick Teknikprovet gryymt o:
"Hade knappt pluggat till d, så går det hur bra som helst :PpPpP" (Hatar dom grupperna på Fejjan!)
Hade missuppfattat Tyska nationella så det va inte igår vi hade muntliga, utan nästa Fredag ^^
efter skolan, vid 18.00 tiden va jag och firade Jonna som fyller år idag-Lördag (Grattis!) på en Restaurang på Nybrogatan (Rice). Massa roligt folk! Efter Restaurangen gick vi till Humlegården och umgicks, sedan hem till Jonna. Sen va jag tvungen att dra mig hem igen. Såg ut såhär:




Idag har jag varit med pappsen och chillat gaalet (:
Lyssnat musik, fikat, sovit ut, aa underbart :D
www.googleitbitch.com
(Om man söker ngt länkas man automatiskt till vanliga google och det man söker på, tkr det är rätt kul^^)

Jag saknar dig oerhört mke! Knasboll som inte har på mobilen .. :| <3

Nu ska jag dricka te och sen chilla vidare (:
Messa om det är ngt! 073 635 46 51
Pusshej <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0