27 April 2010 ..mmm..

Heeej!

Först vill jag bara tacka för alla kommentarer på förra inlägget och sen de jag fick via Facebook, jag tror det är ganska uteslutet att det blev nummer 2 :)

Har pratat med Annah nu ikväll, shiiiit!
Fick veta tidigare idag att hon inte kunde komma i helgen. Fyfaaaan! Jag hade verkligen sett fram emot det! :(
Det skulle blivit så perfekt ..
Allt bara ramlar ihop, och så får man börja från början och bygga upp det, blir ju less tillslut ...

Hon kommer nästa helg, och det glädjer mig grymt mycket, även fast jag har skit svårt att le just nu.
Och sorgliga låtar gör ju inte saken direkt bättre... Usch usch..
Shit happends, life goes on

Har fixat ett Albumomslag iaf, blev jävligt lyckat tkr jag!

Ne nu ska jag sova, eller iaf lägga mig i sängen!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0