Daaagen med Annah<3



hej bloggen! Jag har varit med Annah hela idag, hur underbart som helst :)<33
När vi sågs så blev dä väärsta kraaamissen, saknar dej otröligt :'(<3

Nuuuu så ska vi snart till sängen.. ^.- (a' Nee men misstolka iiiiintää' =)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, nuuu får Annah skriva en rad :)

PUSS GONATT HA SÅ KUL INATT <3





annnnaaah skrriiiiiverr ,
johan mobbar mig för jag sägar äääääh iställe för eeeeeee o: inte mitt fel att du johan har talproblem o säger
- rEven går över vEgen' och jag med mitt äääiga språk säger ,
- rÄven går över vÄgen' (; men puss o nyp i stjärten på dig johan för älskar la dig ändååååå *;

puss alla bloggläsarÄÄÄÄÄ , o hadÄ bra ! sov sött o vakna blött (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0