Johan (hehe sry, puss Jonna)

Okej först och främst förlåt Johan att jag gör så här! Haha de ska ALDRIG hända igen, okej!?! Ska bara skriva en sak!

Kommer du ihåg när vi träffades i kyrkan? Jag skutta runt och var en flummig idiot som vanligt, men du blev inte rädd som tur var! Sen så skulle vi göra den där gudstjänsten tillsammans och du ville att någon skulle sjunga med dig, jag vägrade och sa att jag var kass. Sedan hörde du hur jag sjöng, och då fick du mig att våga! De var så jävla underbart att sjunga med dig, typ obeskrivligt.

Jag har som du vet inte mått så bra, jag mår inte alltid så bra! Men du fick mig sagta men säkert att lätta lasten lite, alla våra skype konversationer (och övriga) har verkligen hjälpt mig. Jag har tagit ett steg i rätt riktning mot den personen jag vill vara, jag spelar inte lika mycket teater längre och de är din förtjänst Johan. Jag är verkligen glad att jag träffa dig och förlåt förlåt förlåt för min raktion och svärm av ord. Jag visste inte hur jag skulle hantera situationen. Men vi fixar de nu!

Sen vill jag bara säga jag är så glad för din skull att du träffat Annah, du är värld att vara så glad som du är nu! Och fan vad bra de var att jag övertalade dig att söka Stockholms estetiska.
Och Annah, jag misstänker att du läser detta :P haha, okej vill bara säga att jag är en snäll person som inte brukar bete mig som jag gjorde. Så glöm vad Johan sagt om mig xD

Okej, hej jag gör bort mig men de bjuder vi på xD Och ja jag är töntig nog att sitta och gråta, men Johan du e guld värd!

Okej, hehe, sorry Johans alla läsare för mitt extremt...hmm...konstiga inlägg! Med kass svenska! JAG HAR MVG EGENTLIGEN!




Förresten du får ta bort inlägget, haha och jag ber en en gång om ursäkt <3

Kommentarer
Postat av: Elin

din sverige mkt bra jonna x) haha! fin text <3

2010-04-19 @ 22:56:06
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: annah

oj jag vet inte vad jag ska skriva .. gah vad söt du är jonna ! riktigt fint skrivet :'3 är glad att allt löste sig ♥

2010-05-02 @ 11:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0