Påsk-Lov !

Hej alla kära folk (:
Jag har INTE glömt bloggen, nej nej! Jag har varit på konfirmationsläger från Måndags till idag. Kom hem idag vid 18.00~ tiden ungefär. Tänkte berätta lite om lägret, ska göra en lång historia kort.

Alla dagar var fyllda med roliga och jobbiga aktiviteter. Vissa aktiviteter var mindre roliga än andra, men jag kan inte påstå att dom var tråkiga. Det var allt ifrån spela fotboll när man sitter fast i en kompis till att gå en labyrintbana med ögonbindel och röster som styr en. Aaa, allt va det. Jag har träffat många många nya vänner, delade rum med 3 killar från Nacka församling. Mycket mycket trevligt! Sista natten var det ganska uppenbart att dygna/vaka, vi alla konfirmander smet ut ur stugan när alla ledare somnat och gick till ett annat hus som alla ledare av misstag inte låste. Där gjorde vi allt möjligt, allt från att spela fotboll/basket/innebandy till att dricka lyx-kaffe och prata om allt möjligt. Det droppade av folk som ville gå tillbaka och sova.
Men dom som var kvar var Jag, Pauline, Anna, Gillian, Nico och Viktor. Och klockan halv 7 bestämde vi oss för att gå tillbaka till stugan och skrika "Funkey Chicken". Ledarna blev typ jätte arga, men dom tog det ändå som ett skämt (: Äldsta prästen sa till och med i kyrkan att det inte skulle vara ett riktigt läger om det inte fanns bus, SÅDESÅ! (a'
Vi gick igenom lite grann hur vi ska gå i kyrkan på Söndag (konfirmationsdagen) och sen har vi repat på våran lilla pjäs som vi ska genomföra i kyrkan under själva konfirmationen

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Gör en liten lista på låtar jag ska lära mig på Piano respektive Gitarr. Imorgon ska jag vara med Annah och klippa mei, och sen ska ja till kyrkan till klockan 14.00 för repetition och sånt, fett synd att det inte började senare.. För jag skulle så gärna vilja vara lite med Annah :'| <3

Nää, nu blev jag rastlös som jag brukar bli (x
Då bär det av till köket och fixa en kopp te!! Hehehe, puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag var faktiskt också kvar länge!! Ska inte tappra Elin som höll sig uppe till 5 nämnas?? Haha! <3

2010-04-10 @ 18:27:16
URL: http://littleheart.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

Jag skrev ju dom som var uppe HELA natten :) Jag skrev att alla va med juh :) <3

2010-04-10 @ 21:13:58
URL: http://teemannen.blogg.se/
Postat av: Elin

Men jag var ändå uppe 4 timmar längre än vissa anda... Känner mig stolt ;)

2010-04-10 @ 22:02:25
URL: http://littleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0