25 April 2010

Hej!
Söndag, sista dagen på helgen. Men det gör inget för jag vill bara ha FREDAG! För då ska superunderbara Annah komma (a'
Hennes mobil vart stulen så jag hade inte kunnat få tag på henne sen i Fredags kl 23.06~ Va liiiivrädd!!! o sen idag vid 14.30~ fick jag veta att hon mådde bra. Fyfan va rädd jag va! ): Blev sjukt glad att hon mår bra, och jag blev jätteglad att höra hennes röst igen :') <3

Annars har jag varit med Emma idag!!!!! Det va skoj :) Spelade lite gitarr för henne och sen åt vi glass och pratade om allt möjligt :) Grannar liks (: Hon frågade om hon fick våldgästa mig, klart man säger ja till d :D

Näää, nu ska jag hitta på ngt :)
Jag vet :D Ska dricka te!
Ses <3

Finaste bilden på mig och pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0