Hei



Hei, mitt namn är Emma och jag är den underbara filuren som fixar Johans design. Denna gång satsade jag på svart och vit. Blev ganska bra tycker jag. Hoppas bara Johan kan bli lite bättre på att uppdatera så att han får se sin "nya blogg" ser ut. Hoppas han blir glad! :)
Idag var jag faktiskt med Johan. Jag och Louise träffade honom vid vår gamla skola och vi hängde där ett bra tag. Det var azum att träffa honom igen. Jag menar det var ju allt för länge sedan man sågs. Typ skolavslutningen. Vi chillade galet och underkvällen så lyckades vi förstöra en Loka flaska som var min. Jag hann döda en groda. Sen lägga lite blommor på den. Men det visade sig att blommerna var typ giftiga och nu svider mina fingrar :'( Men Frodo, som grodan döptes till, fick iallafall en fin begravning. Må du vila i frid, älskade Frodo. 
Hahaha, det var idag som Johan bad mig fixa en ny design och jag har redan fixat den (y' stolt! Jag hade liksom inget annat för mig så jag satte mig vid datan och började lite smått, men sen när jag väl har börjat kan jag inte sluta förrän jag är klar. Och nu är jag väl halvt klar, ska bara fixa en bakgrund också. Men det får bli någon annan dag. Nu måste jag serri sova dirr, för jag är så jävla trött. Ni kan väl kika in på min blogg också om ni har tid och lust: www.empiish.blogg.se :p
Snart börjar gymnasiet förresten. Jag ska gå Sam, Idrott, Hälsa på Danderydsgymnasium. Fetma taggad jag är! Dagy here I come liksom. Men iallafall skolan börjar inom en snar framtid så jag tänker ge er ett litet råd: NJUT AV SISTA DAGARNA PÅ SOMMARLOVET FÖÖFAN!
Det var nog allt jag ville säga.

Langar in en skön låt också:
Oskar Linnros - Från och med Du.
Så jävla härlig!



Puuuss & Gooodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0