10/2 - 2010

Hej!!! Har glömt bort bolobloggen lite ^^ :$
E fett flummischig! :o
Efter skolan va det Soare-möte Alltså.. En teater vi 9:or ska göra, inte obligatorisk men jag tänkte att jag skulle vara med på den så jag får mindre scen-skräck så det går lättare på uppspelningen inför Gymnasium ^^
Har typ bara sökt Estet musik.. Men kanske ska söka några "räddnings-program" om Estet fuckar sig. Just nu har jag 6 st Estet-Muik val :)
Bland de första är Stockholms Estetiska, Sollentuna gymnasium och Tibble. Någon av dom vill jag helst gå på ^^
KABBARATSCHABABO
Ah, och sen ska jag börja ta sånglektioner :D (Y) I stan :) Rock-tema fan ;D
Så när jag kommer spela upp för gymnasieuppspelningarna kommer jag äga ut alla och alla kommer bråka om meiii!! (A) För jag är BÄST!

Ne, kanske inte då.. Men man kan ju alltid önska :)
Hoppas jag kommer lyckas bra iaf ^^

I Tisdags (eller.. igår kan man också säga) Hade vi 94:or Svenska nationella, Det gick awesome (Y) ^^
Och imorn (Tors.) Så är det Uppsats delen av Svenska Nationella -.-' hatar uppsatser... Får se hur det går :)
Det är ju fan 3 timmar vi ska sitta och skriva.. ofta man pallar det :O Kmr fan dö :(

Är sjukt trött, ska nog sova när-som ^_^

blablablablablablabblablablabla, tack ska ni ha!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0