13 Februari 2010

Hej.
13 Februari, nervös för imorgon! Det bara pirrar i kroppiloppen o:
Idag var jag hemma hos Jossan, För Jonna va där och dom skulle ha ngn tjej-middag elelr så. Men jag va där för att jag och jonna skulle öva på låten. jag slavade lite (hjälpe till :P) men iaf.. Det kmr nog gå bra antar jag......... o:
Va på konfa läsning idag också ^_^ Det gick bra :P
Sen har lärt mig en ny låt idag också :) (Orion - Jonas Mollberg) Sjukt fin låt, men sjukt svår! ^_^

Sitter och stampar med fötterna, så grymt nervös är jag x'D

Nääää Usch, vill bara få det gjort..

*brb toa*

...
...
...
...

Så, nu e jag tillbaka :) Det gick STRÅLANDE :D

Ska samlas i Kyrkan imorgon och förbered kl 10! Det börjar 11....
Aja, men nu ska jag stänga av datorn och sussilussa =]

Nattiiiiiii <3 Skriver imorn efter kyrkan och så när jag kmr hem och skriver hur det gick och eventuellt lägger upp ett klipp på det :o :) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0