3/2 - 2010

Tjena, Början av Februari känns skönt :)
Det snöar som fan vilket jag verkligen inte gillar. Jag tycker snön ska bort och att det ska bli varm och skönt så man kan skita i alla tjocka kläder som man ser ut som mongon, och bara lägga undan dom hemma!
Är störande på gipset jag ska ha 1 vecka till (typ). Visserligen är den full av signaturer (-.-). Men det som stör mig mest är att jag INTE kan spela gitarr eller Piano så bra, Visst, jag kan spela.. Men inte fullt vanligt, Gipset är rätt mycket ivägen och sen gör det lite ont. Men läkaren sa att om det gör ont så va det ingen fara. Hon sa att allt som hindrar mig från att göra massa saker är just, smärtan. Så om det gör ont kmr det inte bli värre. Så om det gör lite ont, så.. so what? Jag vill bara ta bort gipset! Har precis lärt mig hela River flows in you med Yiruma, den som är i Twillight. SÅ jag vill ta bort gipset så jag kan spela den (A)
Iaf. Nu ska jag sussa lite, och sen kommer det är låååång hääärlig, saaftig skoldag imorgon som jag verkligen ser fram imorn! Eftersom det är på text så hör ni inte hur jävla ironisk jag lät när jag skrev det där. Men jag tror ni kan ana det ändå! Men iaf.. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0