Fredag, Sweet fredag!!

Hei!!
Idag är det freeeedag! Woho!
Fast i helgen är det ändå inget vila x)
Måste berätta... På Alla-Hjärtans-Dag (Söndag) Så ska jag spela gitarr och sjunga i Oscarskyrkan tillsammans med Jonna. Vi ska framföra "Your Guardian Angel" med The red jumpsuit apparatus. Vi ska repa lite och göra om lite i låten och sen är den redo. Vi ska även sälja kramar, hahahaha :D:D Fett taggad till Söndag (A)

Blev äntligen klar med en uppsats om Atom-Fysik igår!!!! Det blev 8 Dator-skrivna sidor -.-! Men jag hoppas på bra betyg, tror MVG Fan! :D

Och sen måste jag berätta att Nationella gick grymt bra! Skrev 11 fucking sidor!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D Alla tkr jag e freak =3 Men jag blev fett stolt över mig själv =D

Ne men nu ska jag äta klart min macka och dricka upp mitt honungs-vatten och sen ska jag dra till skolan ^_^
Vi ses senare =) Hare gött♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0