Lov.. .. .. .. Fuck!

Hej. Lov är skönt. Eller, aah.. Det kmr bli skönt!

Som jag skrev när jag öppnade bloggen så skrev jag att jag hade bloggen för att skriva av mig om dagarna. För att belasta lite av det som tynger ner en på något annat. Typ inga läser min blogg, så den är mest för mig själv.

Iaf. Igår var jag hos Julia, med Pontus, Emma och Lovisa. Det var mys. Vi tittade på massa filmer och hade skoj. Jag somnade typ runt 6 eller halv 7.. och halv sov, och vaknade halv 9. Så jag har inte sovit så bra direkt..
Så idag åkte jag hem från Julia och nu sitter jag i min ensamhet.

Jag hade hoppats på bättre
Även om det är bra nu
Men man kan inte alltid få som man vill
Vill inte tänka så mycket
Vill stänga ute allt bara
Bara gå vidare
Vill bara inte förlora dig som kompis
Du betyder så jävla mycket för mig
Du är ljuset som får mig att orka med allt
Så försvinn inte från mig
Jag Älskar Dig.


Har faktiskt en klump i magen *försvinn försvinn* !
Nu ska jag spela gitarr och sen piano och sen ska jag öva på sång-tekniker som är bra (tydligen). Aja..

Peace.


Kommentarer
Postat av: the muffinman far away h3h3

"Vill bara inte förlora dig som kompis

Du betyder så jävla mycket för mig

Du är ljuset som får mig att orka med allt

Så försvinn inte från mig

Jag Älskar Dig."

vem ?

2010-03-06 @ 20:55:49
Postat av: Duvet vem..

Lögnare!?

2010-03-16 @ 15:51:38
Postat av: Johan Schumann

"Du vet vem.." - Nej jag vet inte vem. Vem är du?

2010-03-16 @ 17:57:56
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0