1/1 - 2010

Hejsan!

2010 nu! Och jag känner ingen skillnad.. Alal verkar göra det, men jag känenr fan INGENTING. :(
Nyår spenderades med Julia, Daniel och Frida. Sköt massa raketer, iaf.. Det va lyckat.
Ingen fick min Nyårskyss. Ingen som jag kunde kyssa. Felicia va för långt bort :(

Och jag sov över hos min mammas kompisar som heter Eva och Leo. Jättesnältl att jag fick komma och sova hos dom :) Och sen fick jag skjuts hem också (Y).
Och nu sitter jag här och gör.. ingenting. Funderar på att sätta på kaffe, vet inte. Men iaf.. Är inte bakis iaf :D

kanske drar in på Flyff senare..
Flyff är ett online spel, ett rollspel. Där man lvlar upp en gubbe som blir bättre och bättre. Och man kan välja olika "job", som exempelvis : Magician, Mercenary, Acrobat eller Assist. Och senare får varje "job" välja mellan 2 andra olika job. Där Magicians kan välja mellan Elementar elelr psykeeper. Mercenarys kan välja mellan Blade och Knight. Acrobats kan välja mellan Jester eller Ranger och Assists kan välja mellan Billposter eller Ringmaster.
iaf. Det är kul iaf^^
Det går ut på att lvla upp den så högt som möjligt, och om man dör så förlorar man 5% av sin exp. Så desto högre lvl man dör på desto jobbigare blir det att ta igen. om man dör på lvl 30 så kan man ta igen det på 3 minuter medans om man dör på lvl 80 tar man igen det på 30 min. eller liknande. Man kan högst bli lvl 120. Och på lvl 120 kan man göra en über svår quest så man bli HERO-class. Det är typ inte många som är det.. men iaf. Det rekommenderar jag om ni gillar rollspel.
www.gpotato.com

Aja.. Vi hörs :)
Gott nytt år!
Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0