22/1 - 2010

Tjena! =)
Har visst inte bloggat så mkt senaste tiden.
Ni som har sett på nyheter och säkert sett via kedjesms, så har en 14-åring dött nyligen (närmare bestämmt i måndags). Han blev påkörd av tåget precis där jag bor. Han var min vän. En av de bästa barndomsvän. Vi gick samma klass fram till 6:an eftersom han är ett år yngre. R.I.P :'(
Gick hem från skolan den dagen. Alla pratade om det och jag orkade inte med det.

Idag har det inte hänt så mkt. Sov ut som fan idag eftersom jag va på dans (med alla 9:or i Täby) i Täby Centrum igår kväll (Torsdag). Ställde även upp med en tjej från min skola i buggtävlingen, Vi gick vidare och slutade på fjärde plats bland alla 9:or i täby! Respeeeeekt (Y)
ne, men inte för att skryta. JAG ÄR BÄST PÅ BUGG I MIN SKOLA, LOSERS!
Så jag vaknade runt 2 eller så.. Har hosta som fan. Ska gå och titta om det är lunginflamation xD Min kompis gick med det i 6 veckor utan att vetat att det va DUBBELSIDIG Lunginflamation. Så jag ska titta om det fortsätter några dagar till :P
Sen vid 21.20~ Tiden så frågade Emma om jag ville kolla på ngn film så jag gick till henne (30 sekunder) Eftersom vi bor typ granna och tittade på "Robots" Haha.. :D Fett med mass skoj :) Stek (Y)

Nu ska jag sova -.-' Trött och hostig. Jag somnade runt 5, halv 6 igår eftersom jag hostade som fan :o :(

Men men, God natt då =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0