Sälen

Hej.
Den 3:e Januari åkte Jag, Pappa, Bror, Kusinerna, Faster & Stampe och Qfarmor & Qfarfar till Sälen. Närmare bestämmt Lindvallen.
Och Vi kom hem idag (Söndag) runt 17.00 tiden~.
Veckan har varit ganska bra. Jag och Felicia har typ brytit helt nu. Vi har iaf inte pratat mer på länge iaf. Jag vet inte vad som har hänt med henne. Vill inte vara med henne mer bara..

Annars rullar allting på. Imorn är det back to school! Yay! -.-'

Ska dra till mamma imorn efter skolan. HOppas det är inte är så mkt läxor och skit nu.. För det är det värsta jag kan komma på just nu. Finns inget värre än att sitta och ha ångest över alla läxor som man simmar runt i hemma. JAG HATAR LÄXOR.

Blääää, Usch. Livet suger just nu!





Ska nog sova nu.. Ska upp kl 7 -.-. Kommer bara skit trött imorn.
Men jag kanske bloggar imorn efter skolan. Får se.. Det är inge kul att skriva när man e deppig :(

Goodbye och Take care'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0