14 Juli 2010

Tjaaa! Är glaaad!
Ska berätta om senaste dagarna :)

11 Juli - Jag, mamma o Marcus var ute och gick runt på stan, gick förbi massa affärer och tittade runt. Sen åt vi lunch vid NK (korv med bröd) och efter det gick vi sakta hem och förbi några ytterliggare affärer.

12 Juli - Gick upp ganska tidigt och åkte ut på Skärgården med mamma och mormor till mormors kompis landställe över dagen. Tro det eller ej, men det var helt okej faktist, inte tråkigt iaf :o
Det var världens sötaste hund där =3 Ååååh jag vill ha hund, jävla allergi .___________________.

13 Juli - Gjorde inte så mycket under dagen, slappade mest o sen gick ut med mamma på stan vid halv 4 o mötte Marcus vid hans sommarjobb o gick till Saturnus o fikade :) Det var sjukt varm under hela dagen. Kändes som man sprang flera kilomneter efter att ha gått hem från Humlegården! :o

Idag - har det inte hänt så mycket heller, jag och mamma var ute och köpte nya solglasögon till mig och en ny vöska till mamma. Sedan köpte vi kaffe på Wayne's Coffee :) Sen drog vi hem och gjorde middag o tittade på TV. Sedan drog jag till mitt rum och spelade in alla låtar jag gjort och nu sitter jag o lyssnar på dom (a' Längtar tills jag kan spela in alla i studio =3

Aja, nu ska jag fixa kaffe o lite sånt :D
Gå gärna in på Youtube och sök på "Unstabilized13". Där finns det lite klipp på mig när jag spelar o sjunger om ni är intresserade. Men inga klipp på mina egna låtar, bara satt ni vet :) Skriv gärna vad ni tkr :) Tack på förhand!
(Man måste vell få göra lite reklam för sig själv? (a')

Cya! <3

Kommentarer
Postat av: felicia

du har ytterst lite låtar. tycker du ska lägga ut fler >:

och ja... jag subscribar dig >__< x'd <3

2010-07-17 @ 00:00:46
URL: http://fillanthabest.blogg.se/
Postat av: Johan Schumann

- "Där finns det lite klipp"



Men när jag spelat in mina egna så ska jag lägga ut dom (: <3

2010-07-17 @ 16:39:32
URL: http://teemannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0