15 Juli 2010

Tjeeena gott folk!
Torsdag idag! Längtar imorgon för då ska världens bästa emil fika med mig!! :D

Iaf, Idag har vi inte gjort speciellt mycket. Jag hade en jävligt konstig dröm.. Ska försöka berätta den i ett läsbart sammanhagn :P

Den började med att jag spelade fotboll, inte vilken vanlig fotboll som helst, utan jag spelade fotbolls VM. Och jag gjorde ett skitsnyggt mål (målet var våran port här nere..) Och under tiden hade mitt lag gjort mål på det riktiga målet på plan, så när jag sprang tillbaka till planen skitglad så var dom också skitglada, och efter det så ledde vi med 2-0. Skit konstigt D: Men iaf, senare i drömmen hamnade jag i någon stor hall där det satt massor med folk. Sedan va det en gång fram till ett altare o en präst. Då skulle alla i hallen tydligen gifta sig med den man ville. Och då såg jag någon tjej gå mot mig som att hon ville gifta sig med mig, och jag ville verkligen inte gifta mig med henne så jag bad tjejen bredvid med till höger att gifta sig med mig. Och det ville hon (vet inte vem det var). Så vi gick fram till altaret och på något vänster hade vi redan beställt ringar (tydligen -.^). Men iaf, när vi kom fram till altaret så sa prästen att ringarna var försenade. Och sedan efter det vaknade jag helt plötsligt.

Så jag gick upp o åt frukost och lite senare ringde smedjeaffären till mamma och sa att min ring hade blivit försenad. GAAAAH läskigt eller vad??!!??!
om jag nu är en sann-drömmare skulle det vara jävligt intressant att veta vem jag gifte mig med ;) Men som sagt, tjejen var ett blank-face så jag vet inte vem det var.

Senare under dagen drog jag och mamma till Norrtull - Motorcykelaffären för att köpa en ny moppehjälm. Efter ett bra tag av tittandes kom jag fram till ett beslut som jag inte kommer ångra!
iaf, Hjälmen vi köpte hade ett vanligt genomskinligt visir men fick även med ett spegelfärgat visir som även är sotat. Ska ladda upp några bilder så ska ni få se ;)

Annars så hade jag nyss druckit kaffe med mamma och tittat på tv, ska snart gå och lägga mig :)
Hörs imorgon! Hejsvejs ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0